PlayReady DRM на Wowza с custom app за стриймване

+7 гласа
92 прегледа
попитан 2016 май 12 от Nikola.Nikolov. (3,100 точки)
редактиран 2016 май 13 от Mitko Vasilev

Направил съм си свое приложение (на Андроид), което да ми стриймва камерата и mic-а на живо в wowza сървър. Искам да разширя Microsoft PlayReady SDK-то (за security),но се чудя как да стане. 

Като гледам от форумите на wowza: 

(http://www.wowza.com/forums/content....28PlayReady%29) 

Само трябва да следвам стъпките и готово. Или този tutorial работи само с GoCoder?  

След като прегледах PlayReady документацията, видях че трябва също да имплементирам някакъв код в приложението (но не пише за кой сървър ще стрийвам,или нещо друго.Просто как да си имплементирам тяхното SDK). 

Функционалността на App-а ми е почти същата като на GoCoders.Те стриймват медията си през rtsp connection и видеото им е във формата H.264. 

Въпроса ми по какъв начин да имплементирам PlayReady SDK-то и да го направя да работи с моето приложение  и wowza сървърите (Имам предвид криптиране/защита на клипчетата ми)? 

Благодаря предварително, 

Никола

П.С. Appa-а ми не все още не е public.

1 отговор

0 гласа
отговорени 2016 май 13 от Daniel Ivanov (11,180 точки)

Никола,

DRM-ът може да е бая сложен и най-често се използва за неща с висока стойност и ако искаш да го направиш по този начин,ще трябва още малко работа да се направи.

Thread-а който си пратил ти показва как се set up-ва BuyDRM PlayReady модула на Wowza Streaming Engine-а (с какъвто и да е сорс,не само с GoCoder). Веднъж да включиш PlayReady-то на Wowza сървъра, няма да имаш нужда да правиш каквото и да било друго в приложението си (поне за кодирането), а криптирането си го прави изцяло сървъра. Което ще ти трябва, обаче, е някакъв плейър,който да може да пуска този криптиран стрийм, както и PlayReady key сървър ,за да можеш да „боравиш“ с достъпа.

Може да помислиш и за по-лесен начин, като например secure token и streamlock,които са фокусирани повече в/у спирането на неразрешено възпроизвеждане (unauthorized playback) и транспорт на криптирането, вместо криптиране на самото съдържание. 

...